Friday, April 30, 2010

我们的定情之歌<至冧情歌>

我為你著迷
為你著襪唔著鞋
陪你行街睇戲
俾埋電話費
愛你我在所不計
你煮菜我洗米
食曬D碗碟我自己洗
我唔再去睇第二啲女仔
你都唔好去溝仔
我會一生一世
俾好多家用你洗
但喺你要同我
你要為我生好多好多個仔
你係我一生一世
至愛的皇帝
你話唔制
唔制啊
我至中意睇你咁樣
詐詐啼
你煮菜我洗米
食曬D碗碟我自己洗
我唔再去睇第二啲女仔
你都唔好去溝仔
我會一生一世
俾好多家用你洗
但喺你要同我
你要為我生好多好多個仔
你係我一生一世
至愛的皇帝
你話唔制
唔制啊
我至中意睇你咁樣
詐詐啼
我會一生一世
俾好多家用你洗
但喺你要同我
你要為我生好多好多個仔
你係我一生一世
至愛的皇帝
哎呀
皇帝
點解唔制
我哋兩個一齊
詐詐啼

我超喜欢你唱这首歌给我听の!!!

No comments:

Post a Comment